Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Honda - Civic 7. gen. képes leírás - Honda.tlap.hu
részletek »

Honda - Civic 7. gen. - Honda.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: honda.tlap.hu » Honda - Civic 7. gen.
Keresés
Találatok száma - 4 db
2003 Honda Civic Hybrid

2003 Honda Civic Hybrid

Introduction Two years ago Ars reviewed the Honda Insight, the first mass-production hybrid gas/electric car. Now comes the 2003 Honda Civic Hybrid. The Insight was Honda?s first commercial attempt at a hybrid vehicle and was designed mostly for enthusiasts and early adopters as opposed to the mass market. In a lot of ways, the Insight pushed the boundaries of what could economically be manufactured and sold. It has an aluminum frame, a low drag ratio, and ultra-light body panels along with its hybrid technology. This is very different from the Civic Hybrid. Where the Insight is futuristic looking and as light as a feather, the Civic Hybrid is 'normal looking' and weighs as much as any other compact sedan. The similarity they do share is that they both use hybrid technology. The other major difference between the two vehicles is that Honda has designed the Civic Hybrid to be marketed to the masses by making it a standard, 5 person, cargo-space, compact. According to Honda, they hope to sell between 24,000-26,000 Civic Hybrids a year in the USA. This can be compared to the total of 13,000 Insights sold in the USA since its inception in 1999.

Dízel Honda Civic

Dízel Honda Civic

Felül a gálya... : dízel Honda Civic ...azért a víz az úr. A Honda engedett a piac és a vásárlók igényeinek és idén jelentkezett az 1,7 CTDi motorral, ami (mármint a dízel) eddig meglehetősen távol állt tőle. Nem mintha eddig ne szerepelt volna a Honda kínálatában dízel erőforrás, de nem igazán erőltették a dolgot. Mostanra viszont kénytelen-kelletlen bele kellett vágni a gázolajosításba, ami a jelek szerint egész jól sült el. A Civic 1,7 literes közös nyomócsöves, közvetlen befecskendezéses motorja a nagyobb tapasztalatokkal rendelkező Isuzutól származik, amin a mérnökök néhány jelentős változtatást eszközöltek. Ilyen például a módosított motorvezérlés, a jobb nyomatékelosztás érdekében pedig változó a turbófeltöltő geometriája illetve a szívóoldali levegőáramlás. A motor legnagyobb teljesítménye így 100 lóerő, nyomatéka 220 Nm lett. Érezhető, hogy a dízelekhez képest magasabb fordulatszám-tartományokban élvezhető a vezetés, a Civic CTDi tehát amolyan átmenet a benzinesek és a gázolajosok között. A japánok legújabb dízele a 2000-tól 4500-ig terjedő tartományban érzi jól magát (itt veszettül húz). Állóról százra gyorsításhoz 11 másodpercre van szüksége.

Euro NCAP

Euro NCAP

Honda can claim to be the first manufacturer to produce a design that protects pedestrians properly. It performed so well that it came close to achieving a fourth star. Unfortunately the child restraints did not protect well. They were a new design using two-point ISOFIX mountings and a top tether. The cabin remained virtually distortion-free in the frontal impact, which is remarkable for a small car. Front impact The body proved very strong and the driver's door opened normally after the impact, showing no distortion at the front pillar. Relatively high belt loads to the chest were recorded. The structure behind the facia was likely to injure both occupants' legs. The footwell remained virtually intact, which was exceptional. Side impact No points were lost in the side impact test but the trajectory of the driver's head was unusual: it contacted the door waist rail. This made him vulnerable to objects intruding through the window. Honda provided head protection padding above the window frame and on the central pillar.

Totalcar - Tesztek

Totalcar - Tesztek

A 'sport felszereltség' egyike az újabb autós marketing-irányzatoknak. A lényeg, hogy különösebb tartalom nélkül a külsőt sportosítják, mintegy nagyüzemi szintre emelve az optikai tuningot. Láttunk már néhány nevetségességbe hajló próbálkozást, a Civicnek azonban jól állnak az új alkatrészek. Először talán a Mazda6 GT-változatán álmélkodtunk, milyen jól néz ki, és milyen érdekes, hogy az erősebb motor nem is tartozik a GT-séghez, csak a szpoilerek. A Mazda 6-nál nem sok értelme volt a sportosított külsőnek, mert anélkül is zsír, ahogy kinéz - az első igazán értelmes sportosítást az Opel Vectra GTS-en láttam. Annak már volt értelme, sőt, igazi formatervezési bravúr volt néhány apró változtatással így feldobni egy egyébként sík unalmas külsejű autót. Ezt az utat járja a Civic is - eddig ez volt az egyetlen Honda, amiért nem rajongtam. Kedvenc szuperminim a Jazz, egyik kedvenc középkategóriásom az Accord, hibátlan hobbiterepjáró a CR-V, csak a Civic, attól viszolyogtam. Akárcsak a szerkesztőség többi tagja.

Tuti menü