Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Honda - Civic 6. gen. képes leírás - Honda.tlap.hu
részletek »

Honda - Civic 6. gen. - Honda.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: honda.tlap.hu » Honda - Civic 6. gen.
Keresés
Találatok száma - 4 db
Honda civic története

Honda civic története

Izgalmas, futurisztikus karosszéria, korszerű, hibridet is tartalmazó motorkínálat, tágas utastér, jó variálhatóság, sportos kanyartulajdonságok. Áttekinthetetlen műszerfal, pattogós futómű, rángatós kuplung, rossz kilátás hátra, drága dízel és gyenge 1,4-es (2008-ig). Összeszerelési pontatlanságok.

The Civic Hatchback

The Civic Hatchback

This web site is dedicated to the fifth generation (EG) Honda Civic hatchback. This includes the 1992-1995 Honda Civic hatchbacks. The purpose of this site is to educate and inform others about these cars, as well as to put 5th generation Honda Civic hatchback owners in contact with other owners and resources. Whoa, I guess it is time for a news update. I know that the updates to the site have been very few and very far imbetween. I hope to fix that shortly now that I am back in the Honda/Acura game. I plan to release sister sites for 350Zs and Integra DBs as those are the two cars I currently own. As always, please feel free to contact me with any comments or suggestions at the link to the left. Thanks, King Tut. Please check out this wonderfully written article about the 5th through 8th generation and the future of Honda Civic hatchbacks in America Jason D.'s 1995 Civic Si 2001 LS B18b1 Swap Spoolin Performance Turbo Parts Advan RG Wheels

Törésteszt

Törésteszt

Az 1998-as polgári Honda a megszerezhető pontok felét elvesztegette a tesztekben, így az összesítésben sem kaphatott két csillagnál többet. Teszteredmények: Frontális 8(50%) Oldalsó 10(56%) Összesítés 18(53%) A karosszéria felépítése viszonylag stabil, a frontális tesztben az elöl ülők légzsákjai megfelelően működtek, így megakadályozva a súlyosabb fej és mellkasi sérüléseket, de az utasoldali biztonsági öv által a mellkasra leadott terhelés magasnak találtatott, a beépített övfeszítő ellenére. A sofőr sem úszta meg egyben az ütközést, a kormányoszlop körül kiálló szerkezeti elemek merevsége, valamint a lábtér térfogatának jelentős csökkenése okozott lábsérüléseket. Az oldalsó tesztben gyengélkedett a Civic, a vezető feje és bordái ütköztek az ajtóval és a B oszloppal, a has és a medence pedig az ajtó oldalán lévő könyöktámasszal, ezen ütközések a bordák és a has súlyos sérüléseihez vezettek. A légzsákok veszélyeire figyelmeztető piktogramok nem rosszak, a kockázatok betűvel történő leírása egy nem lekaparható matricára azonban minden bizonnyal elrettentőbb hatású lett volna.

96 Honda Civic turbo

96 Honda Civic turbo

Fölötte és még azon is túl! - '96 Honda Civic turbo 850LE A JE Import tuning cég vállalta el egy '96-os Honda Civic felhúzását. A cél egy 750LE-s drag gépezet volt, de annyira belejöttek a srácok, hogy ezt 100 pacival sikerült is túl szárnyalni. Segítségükre volt egy 2.2-es Prelude blokk, egy jó nagy turbo és némi N2O. Sokunkban merül fel az a félelem amikor komoly tuningot szeretnénk végrehajtani a gépünkön, hogy vajon megfelelő lesz-e az eredmény, és az nekünk mennyibe is lesz. Egyáltalán tényleges tuningot hajtanak-e végre, vagy csak lehúzzák rólunk a pénzt. Félve, bizalmatlanul kérdezősködünk körbe, hogy vajon ki és mit hallott az éppen adott cégről. Történetünk is itt kezdődik... James Evans tuningműhelye elött éppen ezért landolt a kis Civic, mert a tulajt kissé átejtették amikor a Prelude blokkot kívánta beszereltetni. Azóta a kellemetlen élmény már a múlté, mert most 12 hónap, 30.000 dollár, és megszámlálhatatlan pados mérés után épp elkészült a kis drag szörnyeteg, és gyorsabb mint valaha! James Evans: A tulaj észak Carolinában lakik és arra felé elég szegényes munkát végeztek. Elég betegen járt a motor, ezért tréleren érkezett a gép.

Tuti menü