Magyarország nyitólapja
nyitólapomnak
kedvenceimhez
Az oldal ismertetése
Honda - Civic 4. gen. képes leírás - Honda.tlap.hu
részletek »

Honda - Civic 4. gen. - Honda.tlap.hu

Képes leírás

Itt vagy: honda.tlap.hu » Honda - Civic 4. gen.
Keresés
Találatok száma - 4 db
4.Gen. Honda Civic 88-91

4.Gen. Honda Civic 88-91

A 4. generációs Honda Civicet 1987 Szeptemberében mutatták be Frankfurtban. Nagy technikai előrehaladású volt a maga idejében. Hengerenként négy szelep, dupla lengőkaros első és hátsó felfüggesztés és a VTEC rendszer ami a csúcsmodelben volt megtalálható. Három ajtós 'hatchback', négy ajtós szedán, 'egyterű' (shuttle) és három ajtós coupe (CRX) karosszériával volt kapható. A Rover 200 és 400 erre a Civic generációra épült. A motorválaszték változatos volt a 4. generációs Civicben. Az 1.2-es SOHC motortól az 1.6-os DOHC VTEC motorokig. Az alap model az 1.2-es karburátoros SOHC motor volt ami Európában és Amerikában nem volt kapható. Az Európai alap model az 1.3-as karburátoros SOHC motor volt. (Japánban 23L/23U) A következő motor az 1.4-es dupla karburátoros SOHC volt amit Amerikában és Japánban nem árultak és 1988-1989 között gyártottak. (1990 leváltotta az 1.5i GL és GLX) Az 1.5-ös SOHC motor változatos volt. Dual-point befecskendezéssel szimpla vagy dupla karburátorral volt kapható. Ezeket a motorokat Japánban 25X/25XT, Amerikában DX és STD, Európában 1.5i GL és GLX elnevezéssel árulták. Következő az 1.6-os SOHC motor volt. Amerikában az Si volt a csúcsmodel.

4Gen VTEC Turbo

4Gen VTEC Turbo

4Gen VTEC Turbo 4Gen VTEC Turbo Szöveges ítélet Az autót kicsit leharcolt állapotban vettük. A cél az volt, hogy egy egyedi turbós Hondát csináljunk. Az autó ECU-ja könnyen átalakítható és programozható. Ez volt az első lépés. Ezek után darabokra szedtük a motort. Egy 92-ös Honda Civic ESI VTEC-es hengerfeje és dugattyúi kerültek az autóba, majd egy Garrett T3-as turbó. A nyomás 'csupán' 0.5bar, de az élmény amit nyújt....... :) C4G forever! Bővebben: http://www.civic4g.hu Hibalista - Kuplung Ide hordtam szervizbe Amit lehet, saját magam csinálok. Értékelése: 10 Fenntartási költség(8) Évjárat 1988 Kényelem (5) Ha sználati időtartam 3 év Teljesítmény (10) Km vásárláskor 210000 Megbízhatóság (8) Ve zetett km 50000 Szerviztapasztalat (5) Átlagfo gyasztás 8.5 l Előző autója? 309 GTi Következő autója? Jó kérdés. Japán lesz az biztos. Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen Verdikt (8.2/10)

CIVIC4G.COM

CIVIC4G.COM

CIVIC4G.COM - 4th Generation Honda Civic 1988-1991 This site is all about the 4th generation Honda Civic which was introduced in September 1987 and produced untill September 1991. It was a very technical advanced car for its time, 4 valves per cylinder, double wishbone suspension front and rear and the VTEC system for the top model hatchback and CRX. It was available as 3 door hatchback, 4 door sedan, wagon (shuttle) and 3 door coupe (CRX).A wide variety of engines was available for the 4th generation Civic. From a 1.2L SOHC to the 1.6L DOHC VTEC. Top Model was the legendary SiR (VT for the European market) which was equipped with the B16A DOHC VTEC engine. The Civic CRX and Civic Wagon (Shuttle) are covered on this site, but we mainly focus on the Hatchback and Sedan. he 4th generation Honda Civic was introduced in Europe at the IAA in Frankfurt Germany in September 1987. It was a very technical advanced car for its time, 4 valves per cylinder, double wishbone suspension front and rear and VTEC for the top model hatchback. It was available as 3 door hatchback, 4 door sedan, wagon (shuttle) and 3 door coupe (CRX). Rover build their 200 and 400 series on the Civic base.

Negyedik generáció (1987-1991)

Negyedik generáció (1987-1991)

A háromajtós ferdehátú, négyajtós lépcsőshátú, Shuttle és CRX kiadásokban elérhető negyedik generáció összes modellje 16 szelepes motorokat kapott. A kiváló úttartás érdekében az Accord és Prelude nagytestvérek kettős keresztlengőkaros felfüggesztését is beszerelték. 1990-ben bemutatták az 1,6 literes VTEC erőforrást, a világon elsőként változó szelepvezérléssel, amely a szelepek nyitási idejét és mértékét is szabályozta. Ezzel a motor SOHC kivitele 125, a DOHC változat pedig 150 lóerőt teljesített, előbbi a CRX ESI, utóbbi a CRX VTI típusokba került, elérve ezzel a 220 km/h-s végsebességet. A CRX újdonságai közé tartozott a magas hátsó rész miatt a harmadik ajtó függőleges részébe épített kis kiegészítő ablak.

Tuti menü